Na konferencjach dotyczących spawalnictwa dróg szynowych spotykają się ludzie z branży ze środowiskiem naukowym. Zespoły specjalistów, których wiedza i doświadczenie są nieocenione, prowadzą dyskusje i rozważania, omawiając problemy teoretyczne, praktyczne oraz najnowsze technologie w tej dziedzinie.

Nasze konferencje sprzyjają powstawaniu nowych rozwiązań w zakresie spawalnictwa szyn. Pomysły i idee rodzące się podczas wykładów znajdują swoje odzwierciedlenie w nowych technologiach.

Dzięki niniejszej stronie internetowej dostępne są do pobrania wszystkie referaty przedstawiane na konferencjach. Dzięki temu każdy zainteresowany może zapoznać się z tematami poruszanymi i omawianymi przez grono specjalistów i naukowców.

Cele konferencji

Konferencja dedykowana jest dla szerokiego grona osób związanych z technologiami spawalniczymi nawierzchni szynowych, m.in. nadzoru spawalniczego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i w Firmach wykonawczych, Kierownictw szczególnie technicznych odpowiedzialnych za utrzymanie i realizację inwestycji oraz wykonawców robót w drogach szynowych, dostawców technologii, materiałów i sprzętu spawalniczego oraz wszystkich zainteresowanych tematem, również dla instytucji naukowych wspierających swoją wiedzą i doświadczeniem technologie produkcji, badania, łączenia i regeneracji nawierzchni szynowych.

Celem Konferencji jest spotkanie branży spawalniczo – utrzymaniowej, wymiana doświadczeń, integracja z ośrodkami spawalniczymi innych zarządów kolei i dróg szynowych w Polsce i zagranicą, wymiana doświadczeń nadzoru z firmami wykonawczymi robót spawalniczych, producentami, dostawcami, prezentacje nowych rozwiązań, technologii, materiałów, sprzętu spawalniczego, nowości z zakresu nauki i przepisów normatywnych.

Zakładamy, że w trakcie Konferencji jej Uczestnicy postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie stanowiące motyw tegorocznej – V Ogólnopolskiej Konferencji Technicznej Spawalnictwa Dróg Szynowych, a zawarte w podtytule: CZY CERTYFIKACJA JEST GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA?

Pytanie to zrodziło się m.in. w świetle ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie wykazu typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego, typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego oraz typów pojazdów kolejowych na które są wydawane świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu (Dz.U. z dnia 9 sierpnia 2012 r., Poz. 911).

 

WAŻNE: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.
Ok